עונת החתונות בפתח והינה המלצות לכל מי שבמתח...:)

בבופה של חתונה תמיד יש מבחר של הרבה מנות מגוונות ומגרות, מתחילים בראשונות בקבלת פנים, ראשונות בשולחן, עיקריות, קינוחים ולאלה שנשארים עד מאוחר יש גם ארוחה לילית ושלא נשכח את האלכוהול.

אז המפתח להמנעות מרגשות אשם הוא תכנון מראש:

  • הדבר הכי חשוב הוא שהיום מתנהל כרגיל, זאת אומרת לאכול ארוחת צהריים ולאכול ארוחת ביניים קטנה לפני היציאה מהבית. לא להגיע מאוד רעבים למקום עם הרבה פיתויים, כשהרעב מנהל אותנו, קשה לנו יותר לבחור נכון.
  • בקבלת פנים נבחר רק שתי מנות.
  • נמעיט במנות עתירות שומן, כגון: צ´יפס, חומוס, טחינה, סלט חצילים.
  • נבחר במנה ראשונה המבוססת על ירקות, כגון: סלט ירקות, סלט ירוק, מרק ירקות. ונמנע מתוספת הלחם.
  • במנה העיקרית נבחר בשר רזה (כגון: דג, עוף או הודו, סטייק סינטה או פילה על פני אנטריקוט או בשר כבש) שהוכן על האש, בגריל, באפיה או בבישול.
  • נבחר לשתות מים, סודה, או משקה דיאטטי ולא שתייה ממותקת. רצוי להתחיל את הארוחה בשתיית 2 כוסות מים.
  • אם חשקה נפשנו בדבר מה מתוק לאחר הארוחה, נעדיף מנת פרי או גלידת סורבה.
  • מומלץ לקבוע מראש כמה אלכוהול נשתה בחתונה. לא לשכוח שבאלכוהול כמות נכבדת של קלוריות: כוס יין לבן יבש- 120 קלוריות כוס יין לבן חצי יבש- 175-200 קלוריות כוס יין אדום- 120-150 קלוריות כוס קוואה- 100 קלוריות בירה 1/3- 140 קלוריות בירה 1/2- 225 קלוריות צ'ייסר- מכיל בערך 70 קלוריות. מוחיטו- 200 קלוריות.

אז שיהיה במזל טוב...🎉🎊🎉🎊