כמובן שנשמח לארח אתכן/ם במרכז לתזונה בגליל. אבל אנחנו גם יכולים להגיע לביקור…
הזמינו אותנו להרצאה או סדנה במסגרת המתאימה לכן/ם. בקהילה, במתנ"ס, בבית הספר או במועדון החברים.

זאת תמיד יכולה להיות התחלה של מעבר לאורח חיים בריא, מותאם ומהנה יותר.

הגיל השלישי - הזמן להתחיל

משך ההרצאה: 45 דקות

מתאים לבני ובנות הגיל השלישי, גילאי פרישה לקראת פנסיה

עד לפני כמה מאות שנים אדם בגיל 65 נחשב זקן מוחלט.

כיום, חלק גדול מבני ובנות הגיל הזה, נמצאים בתקופה יצירתית ומהנה, עושים תכניות לעתיד, נוסעים לחו"ל ואף פותחים בקריירה שנייה.
כיצד להפוך את שנות הפרישה לשנים פעילות?
כיצד לנהל תזונה מאוזנת? איזה תוספים כדאי באמת לקחת ובאיזה מהם אין צורך?
מהי פעילות גופנית מומלצת בגיל השלישי? מהי התזונה הנכונה?

בהרצאה ממוקדת המשלבת פעילות גופנית קלה,  נבין ונדגים את היתרונות של אורח חיים בריא שנוכל להפעיל לטובת השנים היפות הללו

טיפים קטנים- שינוי גדול

משך ההרצאה: 45 דקות

מתאים לכל מי שרוצה לעשות שינוי, בכל גיל

בעולם בו הידע נגיש, כמעט כל אחת ואחד מאיתנו מודע למה כדאי או לא כדאי לאכול בכדי לרדת במשקל ולנהל אורח חיים יותר בריא,  אבל בפועל, יישום המידע הוא תהליך  שלעיתים קרובות מועד לכישלון.

בהרצאה ממוקדת, נלמד כיצד לסגל הרגלים נכונים וליצור סביבה שתסייע לנו, תתמוך בתהליך ותוביל אותנו להשגת המטרה.

שינויים קלים וקטנים בסביבה ובהתנהגות יכולים להוביל לירידה במשקל הנשמרת לאורך זמן ולהרגלי אכילה בריאים יותר מבלי לגרום לתחושת לחץ וחרדה הפוגעת במוטיבציה שלנו.

אכילה רגשית - זיהוי והתמודדות

משך ההרצאה: 45 דקות

מתאימה לכולם

מתי אני אוכל/ת מתוך רגש ולא מתוך רעב?

מהם הדפוסים והמצבים שמובילים אותנו לאכילה רגשית שמשפיעה על איכות חיינו.

כולנו נוהגים ונוהגות, מדי פעם, לאכול מתוך רגש, כיצד נזהה את התופעה ונשים לה סוף, או לפחות נדע לנהל אותה טוב יותר ולא נאפשר לה לנהל אותנו.

מתוך שנים של ניסיון בזיהוי הדפוסים ומציאת פתרונות, אשמח לחלוק אתכן/ם את הידע בהרצאה קצרה וממוקדת.

באמצעותה, תקבלו כלים להבנה והתמודדות עם אכילה רגשית.

תזונה וספורט - מתיאוריה לפרקטיקה

משך ההרצאה: 45 דקות

מתאימה לכולם

איך עושים את זה נכון?
רוצים לדעת אחת ולתמיד כיצד בודקים מאזן קלורי ?

כיצד מציבים מטרות בנוגע למאזן שליל י\ חיובי?

בדיקת אחוזי שומ ן- כן או לא , ומהי הדרך האמינה ביותר לבדיקה ?

מה ההבדל בין עלייה במסה לחיטוב?

ומהי התזונה המתאימה ביותר לפני, בזמן ואחרי האימון?

הצטרפו להרצאה מרתקת בתזונת ספורט שתלמד אתכם איך עושים את זה נכון ומביאים את התיאוריה לכדי פרקטיקה, תנפץ מיתוסים ותציג את העידכונים האחרונים בתחום.

זה (לא) רק ספורט

משך ההרצאה: 45 דקות

מתאימה לכולם

הרצאה מעוררת השראה על סיפור החיים של אסף פסטינגר,
ההרצאה תתמקד בשני נושאים עיקריים, חיי האישיים: מאז ילדותי הפרעות קשב וריכוז הן
חלק בלתי נפרד מחיי. כבר בגיל צעיר אובחנו אצלי דיסלקציה והפרעת קשב וריכוז חמורה.
כילד ונער לא פעם נהגו לכנות אותי "ילד בעייתי". הנושא השני אשר בו אתמקד, הינו מחקר
שפתחתי במסגרת עבודת התזה בתואר השני במדעי התזונה. המחקר זה, נבחנה השפעת
פעילות גופנית בעצימויות שונות על חומרת תסמיני הפרעת קשב וריכוז באוכלוסיית בוגרים
צעירים.
נדון בשאלות ובמסקנות אשר עלו ממחקר זה, האם ביצוע פעילות גופנית כשיגרה יכול להקל
על תסמינים של הפרעת קשב וריכוז? האם יש השפעה לפעילות גופנית חד פעמית? מהו
סוג האימון היעיל ביותר לפני מבחן או פגישה חשובה? האם קיימים תרגילים שמומלץ
לבצע? בהרצאה זו נבין את המנגנונים הפיזיולוגיים שמושפעים לאחר פעילות גופנית ומה
ידוע כיום על השפעת פעילות גופנית על תסמיני ההפרעה.